Poznaj wyjątkową ofertę, stworzoną z myślą o Twoich potrzebach

Dostarczamy naszym Klientom i Partnerom usługi, które doskonale się uzupełniają. Rdzeniem naszej działalności jest tworzenie wysokiej jakości Stron i Sklepów Internetowych, które są intuicyjne dla odbiorców i proste w obsłudze dla właścicieli.

Szeroki zakres wsparcia

Każda Strona Internetowa i każdy Sklep Internetowy potrzebuje paliwa. Tym paliwem jest content. Aby Twoje produkty były żywe i wiarygodne, przygotujemy treści, które idealnie dopasują się do charakteru Twojej działalności. Aby zapewnić Ci pełny komfort, obsłużymy również Twoje media społecznościowe.

Strony i Sklepy Internetowe

Marketing i Wsparcie Techniczne

Proces realizacji zlecenia

Na udaną współpracę, zarówno dla klienta, jak i usługodawcy, składa się kilka kluczowych kroków. Przejście ich we właściwy sposób pozwala na uniknięcie błędów i nieporozumień. Poniżej znajduje się lista czterech najważniejszych etapów, które definiują efekt końcowy i przekładają się bezpośrednio na satysfakcję klienta.

1. Określenie potrzeb klienta

Pierwszym z czterech kroków jest przeprowadzenie konsultacji z klientem oraz wstępne rozpoznanie jego potrzeb. Równolegle z konsultacją niezbędne jest wypełnienie briefu. Pozwala on na szczegółowe rozpoznanie złożoności projektu, którego oczekuje klient. Określa on wstępnie wielkość i stopień zaawansowania technologii niezbędnych do wykonania konkretnego zlecenia.

2. Dobranie odpowiednich rozwiązań

Drugi krok polega na przeprowadzeniu szczegółowej analizy potrzeb. Dzięki niemu usługodawca jest w stanie szczegółowo oszacować zakres prac, które będą musiały zostać wykonane, aby osiągnąć satysfakcjonujący efekt współpracy z G-SEO Polska. Kładziemy wysoki nacisk na dobór odpowiedniej technologii do zlecenia. Pozwala to na znaczące ograniczenie kosztów po stronie klienta oraz wdrożenie rozwiązań, które są intuicyjne.

3. Kompleksowe wdrożenie rozwiązania

Trzeci krok to właściwa praca nad stworzeniem produktu, który powstał w głowie zleceniodawcy. Zespół G-SEO Polska dokłada wszelkich starań, aby wszystko było zgodne z briefem, zoptymalizowane oraz przetestowane pod kątem funkcjonalności. Czas realizacji wdrożenia jest ustalany indywidualnie z klientem, po rozpoznaniu jego potrzeb i dobraniu odpowiednich rozwiązań.

4. Wsparcie techniczne i pomoc dla klienta

Czwarty – ostatni krok, polega na ciągłej współpracy na linii klient – usługodawca. Każdy stworzony przez nas produkt, ma zapewnione wdrożenie dla przyszłego administratora. Oferujemy elastyczne rozwiązania w zależności od potrzeb. Są to szkolenia online lub konsultacje indywidualne. Nasi klienci mogą również liczyć na stabilne wsparcie techniczne, nawet po zakończeniu wdrożenia.